Plete si Google Analytics města?

Poslední dobou jsem spouštěl několik nových webů, které měly umístěn měřicí kód ze statistické služby Google Analytics. Narazil jsem při tom na zajímavou věc, která mě nikdy dříve netrkla do očí. Vypadá to, že Google Analytics si buď plete jména míst na jeho Geo Map Overlay, anebo jsou lidé z menších obcí nějak fixováni na stránky, které vytvářím. Pár dní po uvedení nových webů do provozu jsou totiž mezi ostatními návštěvníky v drtivé přesile.

Reklama

Všudypřítomný Ovčín

Podobná situace se opakovala včera. Odpoledne jsem spustil do ostrého provozu nový web a včera se na něm objevilo celkem šest návštěv. Stejným dílem si je mezi sebou rozdělili obyvatelé Ovčína a Zvánovic. Nic proti tomu, ale předpokládal bych, že se na nový web dostanou dříve lidé z velkých měst, případně z míst, která s umístěním firmy mající webovou prezentaci nějak souvisí. Zejména Ovčín je mi záhadou. Pravidelně se vyskytuje na všech mých webech, a to téměř každý den.

Pomalu začínám být přesvědčen o tom, že Gogle Analytics špatně interpretuje umístění počítačů v některých městech. Jinak si nedovedu vysvětlit, že by se návštěvy z Ovčína vždy pravidelně objevovaly jako první na každém novém webu, který spustím. Pokud se pletu a mám v Ovčíně nějaké skryté obdivovatele, tak je prosím, aby se přihlásili, klidně tu v diskuzi pod článkem.

Ovčín na Google Analytics

Ovčín je stálou součástí statistik mých webů

Narazil jste někdo na podobný problém s Google Analytics? Nemusí jít zrovna o „kauzu Ovčín“, ale docela by mě zajímalo, jestli v tom jsem nebo nejsem sám…

Tagy: 

Reklama

Komentáře

Rozhodně nejsi sám, na všechny mé weby chodí pro změnu hodně lidí z obce Hřivice (http://hrivice.cz). Ačkoli jsou Hřivice evidentně malou obcí, chodí z nich nejvíce lidí z ústeckého kraje - screen http://img525.imageshack.us/img525/5759/hrivicexz2.jpg

souhlas, Hrivnice je neskutecny pajzl..mela by se cela zablit a vypalit..

Přidat komentář