PPC reklama je stále hitem. Kde mít své kampaně?

Propagace je u každé firmy i živnostníka velmi důležitá. Už několik posledních let se přesouvá hlavně na internet. Zde se hitem stávají takzvané PPC kampaně. Velmi zajímavá forma, která má hned několik výhod:

  • Dobré možnosti cílení
  • Jednoduchá tvorba kampaní
  • Snadné vyhodnocení

Také nad touto možností uvažujete? Podívejte se, kde je možné tento typ reklamy mít. A kde ho doporučíme i my.

Google

Světově nejznámější vyhledávač, který slouží nejenom těm, kteří něco hledají, ale který slouží také podnikatelům. Právě nejpoužívanější Google Adwords reklama se stává praktickým nástrojem pro propagaci. Unikátem této reklamy je jak to, že se může zobrazovat v rámci vyhledávání, tak i to, že není problém se zobrazováním také na tematických webech, které reklamní síť od Googlu využívají.

Facebook

Nejznámější sociální síť na světě není jenom místem, kde je možné hledat přátele, nebo sdílet fotky a jiné informace. Je i místem, které mohou využívat podnikatelé, aby oslovili svou cílovou skupinu. I účinná Facebook reklama se v poslední době stává poměrně vyhledávaným hitem. Není se čemu divit, jelikož dokáže nabídnout celkem zajímavé možnosti cílení. A to třeba podle konkrétního věkového rozmezí, stejně jako podle lokality, ale například i podle konkrétních zájmů. To se hodí hlavně u lokálního byznysu.

Seznam

Nejznámější tuzemský vyhledávač nenabídne jenom širokou nabídku služeb pro běžné návštěvníky. Je vhodnou volbou i pro podnikatele. A to nejenom z důvodu, že provozuje katalog firem. I zde je možné využívat PPC reklamu. Ta je velmi podobná, jako v případě Googlu. Inzerent se může vydat dvěma cestami. Buď své reklamy zobrazuje ve výsledcích vyhledávání, přímo ne Seznamu, nebo může mít své reklamy zobrazeny na různých webech, které odpovídají tématem a právě tuto reklamní síť využívají. Ani tento kanál rozhodně nedoporučujeme opomíjet.

slevové kupony

Reklama