Nesporné výhody PPC reklamy. 5 důvodů, proč se vám vyplatí

Možností, jak propagovat online projekt, se sice nabízí víc než dost, ale dlouhodobě si drží prim pay per click neboli PPC reklama. Zatímco „klasické SEO“ je na dlouhé lokte a trvá, než se dostaví první výsledky, PPC kampaň může přivést zákazníky téměř okamžitě. Nabízí se však i mnoho dalších výhod. Ty nejdůležitější najdete v tomto článku.

Přesné cílení a efektivita

PPC reklama vám na web přivede návštěvníky s reálným zájmem o vaše produkty či služby. Zatímco televizní spot může shlédnout kdokoliv, na placený odkaz kliknou pouze uživatelé, kteří do vyhledávače zadali konkrétní klíčové slovo. Jinými slovy: oslovíte svou cílovou skupinu a nebudete platit za reklamu „pro všechny“.

Maximální flexibilita

Pohybujete se v oboru, který se velmi rychle mění? Žádný problém, PPC kampaň můžete kdykoliv pozastavit, upravit a následně opět spustit tak, aby odpovídala aktuální situaci.

Kvantifikace úspěšnosti

V případě některých forem reklamy je obtížné a mnohdy zcela nemožné vyhodnotit reálný přínos. PPC reklama je přesně měřitelná. Před spuštěním kampaně jasně definujete cíle a jakmile skončí, z dostupných statistik zjistíte, zda jste jich dosáhli.

Schopnost přesvědčit přesvědčeného

Na PPC reklamu často klikají uživatelé, kteří aktivně vyhledávají konkrétní produkt či službu, o kterém jsou téměř přesvědčeni. Můžete je snadno získat na svou stranu a pomocí placených výsledků vyhledávání dokončit přesvědčovací cyklus.

Neobtěžuje a není riziková

Nesnášíte pop-up okna a další druhy agresivní reklamy? Nejste sami, podobně smýšlejících uživatelů je většina. PPC reklama neobtěžuje, ale přesto je dostatečně vidět. A nehrozí u ní, že vyvolá penalizaci u vyhledávačů, jako je tomu v případě nesprávně provedené optimalizace.

Opravdu funguje za všech okolností?

V praxi samozřejmě záleží na mnoha aspektech a výše jmenované výhody proto berte s určitou rezervou. PPC reklama je vysoce efektivní jen za předpokladu, že se dělá správně. Takže než se pustíte do sestavování kampaně, zvažte, zda by to lépe neudělala renomovaná reklamní agentura. Spoluprací s odborníky eliminujete riziko neúspěchu a zbude vám spoustu čas na rozvoj vlastního

Reklama