Americká Asociace národních zadavatelů reklamy ve svém posledním bulletinu vyjádřila "hluboké zklamání" nad rozhodnutím Microsoftu. Asociace také zveřejnila otevřený dopis Stevu Ballmerovi. Podle něj Microsoft svým krokem znehodnotí reklamu na internetu, což povede k nižším výnosům a ve svém důsledku to poškodí i samotné uživatele, jelikož svou činnost ukončí celá řada webových stránek, jež nabízení obsah zadarmo a žijí pouze z reklamy.
I když tato dedukce má určitou logiku, podle analytiků se žádné "webové apokalypsy" obávat nemusíme. Do Not Track nabízejí kromě Internet Exploreru i další webové prohlížeče jako Chrome nebo Firefox. Na rozdíl od IE10 si však uživatelé v těchto prohlížečích musejí funkci manuálně zapnout. Vyzkoušet, zda máte Do Not Track zapnutý, lze například na této stránce.
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář