Yahoo oznámilo, že ukončí provoz klasické verze svého Mailu v dubnu tohoto roku, avšak neuvedlo podrobnosti. Ti uživatelé, kteří budou souhlasit s novými podmínkami užívání služby by měli vzít na zřetel, že nové rozhraní mailu automaticky proskenuje jejich obsah a zanalyzuje jej. Podle Yahoo tato funkce pomůže zlepšení některých prvků e-mailu a pomůže zadavatelům reklamy.
Podobnou funkci má u svého Gmailu i Google. Yahoo uživatelům nabízí vypnutí chytrého zkoumání obsahu, které ústí ve vhodnější zobrazování kontextuální reklamy - nelze se však vyhnout samotnému skenování. Yahoo umožní uživatelům stažení jejich mailů ze staré verze skrze IMAP přes programy jako Outlook, Mac Mail nebo aplikaci na mobilním zařízení.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář