"Díky tomu, že přidáme Google na seznam našich partnerů, budeme moci rozšířit svou síť a zobrazovat uživatelům reklamy, které jsou smysluplné," uvedlo Yahoo na blogu. Yahoo má v posledních letech problém s přilákáním zadavatelů reklamy, jeho příjmy z tohoto odvětví klesají již třetí rok v řadě. V současné době většinu reklamy do Yahoo dodává Microsoft v rámci dlouhodobého partnerství stvrzeného v roce 2009.
Prozatím bude spolupráce Yahoo a Googlu omezena na kontextuální reklamy, jež se budou zobrazovat na finančních, zpravodajských a sportovních stránkách Yahoo, uvedla mluvčí společnosti Sara Gormanová. Analytici předpovídali spojení Yahoo s Googlem již nějakou dobu, jelikož nová šéfka Yahoo Marissa Mayerová má k internetovému gigantu vztah z minulosti – před čtyřmi měsíci mimo jiné do Yahoo přetáhla jednoho z top manažerů Googlu Henrika De Castra. Není zatím známo, jak si obě společnosti zisky z reklamy podělí.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář