Yahoo na své home page v současné době zaznamenává více než 700 milionů návštěvníků měsíčně, stránka však již nějakou dobu potřebovala facelift. Jak podotýká list New York Times, Mayerová vypustila některé reklamní prvky a nahradila je funkcemi typu news feed ala Twitter a zobrazováním obsahu přímo z Facebooku daného (přihlášeného) uživatele. Stránka je nyní lépe optimalizovaná pro smartphony a tablety, podle Mayerové je také znatelně rychlejší.
Home page nyní obsahuje novou sekci s názvem Trending Now, jež návštěvníkům ukazuje obsah, který je v současnosti mezi nejvíce uživateli populární. Widgety jako počasí nebo burzovní zprávy si uživatelé nyní mohou přizpůsobit. Jak podotkla Mayerová, uživatelům po celém světě se nová homepage bude zobrazovat postupně v následujících dnech. V dalších měsících bychom se pak měli dočkat dalších změn a vylepšení.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář