Xerox mění identitu

Společnost Xerox představila nejrozsáhlejší změnu své korporátní identity ve své historii. Nové logo reaguje na současný trend Xeroxu, který se prezentuje jako společnost s rozsáhlou historií pokrokových myšlenek, výrobků a služeb, které splňují potřeby podniků všech velikostí. Nové logo propojuje vize společnosti, orientaci na zákazníky a inovace.
reklama

„Změnili jsme Xerox na firmu, která je na bohatém digitálním trhu v těsném spojení se svými zákazníky,“ řekla Anne M. Mulcahy, předsedkyně představenstva a výkonná ředitelka společnosti Xerox. „Naše nové logo ukazuje, kdo jsme a inovace, která nás odlišují. Expandovali jsme na nové trhy, vytvořili nové příležitosti, získali nové schopnosti, vyvinuli technologie, které stály u zrodu nových odvětví – a to vše proto, aby naši zákazníci mohli sdílet informace jednodušeji, rychleji a s nižšími náklady. 

Nové logo Xeroxu je nyní napsáno malými písmeny v jasně červené barvě s kulatým symbolem a čarami, které se spojují a vytvářejí názorné „X“, jež představuje propojení Xeroxu se zákazníky, partnery, trhem a inovacemi. 

Xerox

„Naše logo patří mezi nejvýznamnější majetek a jeho hodnota je pro naše podnikání nevyčíslitelná,“ dodala Ursula M. Burns, prezidentka společnosti Xerox. „Naši zákazníci, zaměstnanci a akcionáři se ztotožňují s hodnotami, které logo představuje – kvalitu, inovace, zaměření na zákazníka a kulturu podnikání. V současnosti posilujeme všechny tyto atributy a svému logu dáváme moderní vzhled, který více odpovídá dnešnímu světu – méně formální, výrazně živější s odkazem na naši historii a s výhledem do budoucna.“

Se silnou finanční pozicí a rozvinutou globální distribucí dává nové logo jasný signál
o síle Xeroxu jako vedoucí firmě pro správu dokumentů. „Nezaujatým pohledem jsem viděla přeměnu Xeroxu z výrobce kopírek a tiskáren na spolehlivého partnera, který pomáhá firmám lépe řídit informace, ať už jsou digitální, papírové nebo obojího druhu,“ řekla Angéle Boyd, viceprezidentka a generální ředitelka Imaging/Output Document Solutions, IDC. „Zároveň Xerox vytvořil silnou společnost a zaujal nové zákazníky na nových trzích. Změna loga je dalším logickým krokem. V současnosti se tvář společnosti Xerox rovná technologicky chytré a inovativní společnosti.“ 

Internetové stránky společnosti www.xerox.com byly spuštěny s novou identitou. Xerox nyní začne měnit logo na výrobcích, budovách, autech a marketingových materiálech, přičemž se předpokládá, že změna bude trvat přibližně 18 měsíců. Fuji Xerox, společný podnik Xeroxu a společnosti Fujifilm Corporation, který prodává systémy Xerox na většině asijského trhu, změní logo časem. „V České republice a na Slovensku by měla změna loga proběhnout během následujících tří měsíců,“ říká Blanka Vokounová, manažerka marketingové komunikace a PR společnosti Xerox Czech Republic. Nové logo bylo vytvořeno na základě rozsáhlého globálního průzkumu mezi zaměstnanci, zákazníky a partnery společností Interbrand. Představení loga 57 000 zaměstnancům proběhlo prostřednictvím webcastu, který vedly Anne M. Mulcahy a Ursula M. Burns. 

Xerox Czech Republic prodává publikační tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje s faxy a tiskárnami, velkoformátové stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po sofistikovaný outsourcing. Outsourcingu se věnuje celá samostatná divize XGS (Xerox Global Services). 

Více informací o firmě Xerox naleznete na adrese www.xerox.cz.

Autor článku: Jan Polzer

Tvůrce webů z Brna se specializací na Drupal a Symfony. Obojí také školím spolu se základy SEO. Jsem Acquia Certified Developer a Site Builder a napsal jsem několik knih o Drupalu. Ve volných chvílích cestuji a podnikám výlety. Více se dozvíte na mém firemním webu.

reklama

Komentáře k článku

návštěvník

Naše nové logo ukazuje, kdo jsme a inovace, která nás odlišují

Asi nepatřím mezi bystré zákazníky, ale já to z toho loga nějak né a né vyčíst :-)

Přidat komentář

Filtered HTML

  • Povolené HTML značky: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

Odesláním komentáře souhlasíte s podmínkami Ochrany osobních údajů

reklama
Sledujte Maxiorla na Facebooku

Maxiorel na Facebooku

Poslední komentáře
reklama
reklama
Hosting pro Drupal a WordPress

Hledáte český webhosting vhodný nejenom pro redakční systém Drupal? Tak vyzkoušejte Webhosting C4 za 1200 Kč na rok s doménou v ceně, 20 GB prostoru a automatické navyšováním o 2 GB každý rok. Podrobnosti zde.

Knihy o Drupalu

Kniha Drupal 8 Kniha Drupal 7 333 tipů a triků pro Drupal
Více na KnihyPolzer.cz

@maxiorel na Twitteru

Maxiorel na Twitteru