webOS SDK: "Slabý na hry"

Spolu s nedávným uvedením vývojářského balíku Mojo SDK firma Palm doufá v brzkou záplavu aplikací všech typů. Nicméně první zkušenosti naznačují, že webOS SDK zřejmě nebude tak silný nástroj pro high-endový herní vývoj, jak by si jeden možná přál.

Reklama

Craig Hunter, mobilní vývojář pracující s programy jako je Flow nebo greenMeter, sdělil, že platforma webOS je v aktuálním stavu zklamáním pro všechny, kdo potřebují vytvářet náročnější herní obsah. Abychom byli přesnější, SDK neumožňuje vývojářům vrtat se přímo v OpenGL ES navzdory faktu, že jej hardware Pre podporuje. Navíc SDK neposkytuje vývojářům dostatek “raw” dat přímo z akcelerometru.

Musí se na druhou stranu nechat, že Palm nikdy nesliboval, že webOS 1.0 bude silná herní platforma. Místo toho se ji snaží profilovat hlavně jako snadno dosažitelnou pro programátory již znalé webových programovacích jazyků, jakými jsou HTML, CSS a JavaScript. Je takřka jisté, že se tím Palm připraví o některé zákazníky, jelikož kupříkladu v Apple App Store je herní sekce jednou z nejpopulárnějších…

Zdroj: TechWeb

Reklama

Přidat komentář