Oficiálně potvrzený Panda Update 4.0, který se začal postupně uplatňovat od včerejška, už způsobil nějaké změny ve výsledcích hledání. Bez zajímavosti není, že Panda 4.0 byla spuštěna zároveň s aktualizací algoritmu pro spamovavé dotazy. Některé weby tak můžou tyto změny postihnout dvojnásobně.
Jak se můžete dočíst ve zprávě s názorným grafem, aktualizace Panda nemusí vždy nutně znamenat snížení návštěvnosti pro dané weby.
Panda se poprvé objevila v roce 2011 s cílem reagovat na, oprávněnou, kritiku, že obsahové farmy dosahují lepších výsledků ve vyhledávači, než weby se skutečně relevantním a hodnotným obsahem.
A jak je na tom váš web? Postihla jej v minulosti Panda nebo Penguin? Zkontrolovat to můžete například pomocí služby Fruition, o které jsem se blíže rozepsal v článku Jak Google Update ovlivňuje vaše weby? Odpoví vám Fruition.
Tvůrce webů z Brna se specializací na Drupal, WordPress a Symfony. Acquia Certified Developer & Site Builder. Autor několika knih o Drupalu. Web Development Director v Lesensky.cz. Ve volných chvílích podnikám výlety na souši i po vodě. Více se dozvíte na polzer.cz.
Komentáře k článku
Komentáře
názorný graf nemá platný odkaz :-)

Díky za upozornění, opraveno
A je to jen dobře.