Webmasteři pozor: Google spustil Panda Update 4.0

A je to potvrzeno. Google spouští další aktualizaci svého vyhledávacího algoritmu. Panda teď přichází se čtvrtou verzí. Pokud ještě nevíte, Panda ovlivňuje výsledky řazení tím, že upřednostňuje kvalitní obsah a sráží dolů weby s méně kvalitním obsahem.

Reklama

Oficiálně potvrzený Panda Update 4.0, který se začal postupně uplatňovat od včerejška, už způsobil nějaké změny ve výsledcích hledání. Bez zajímavosti není, že Panda 4.0 byla spuštěna zároveň s aktualizací algoritmu pro spamovavé dotazy. Některé weby tak můžou tyto změny postihnout dvojnásobně.

Jak se můžete dočíst ve zprávě s názorným grafem, aktualizace Panda nemusí vždy nutně znamenat snížení návštěvnosti pro dané weby.

Panda se poprvé objevila v roce 2011 s cílem reagovat na, oprávněnou, kritiku, že obsahové farmy dosahují lepších výsledků ve vyhledávači, než weby se skutečně relevantním a hodnotným obsahem.

A jak je na tom váš web? Postihla jej v minulosti Panda nebo Penguin? Zkontrolovat to můžete například pomocí služby Fruition, o které jsem se blíže rozepsal v článku Jak Google Update ovlivňuje vaše weby? Odpoví vám Fruition.

Tagy: 

Reklama

Komentáře

A je to jen dobře.

názorný graf nemá platný odkaz :-)

Díky za upozornění, opraveno

Tvořím weby. Nabízím poradenství pro Drupal. Jsem na Twitteru.

Přidat komentář