Tím nejzásadnějším je, zda tvořit spíše pro konkrétní značku (značky): Apple iPhone, Palm Pre, Symbian, RIM BlackBerry, Google Android... Či snad raději na větších frameworcích zaručujících multiplatformnost, ovšem za cenu nekompletního využití nativních funkcí.
Problém je, že různé platformy mají různé pozadí a tudíž mají i různé jak vývojářské frameworky, tak i runtime platformy. Pochopitelně se na ně také vyvíjí zcela odlišně a stihnout napsat titul za měsíc dva na 5+ platforem (navíc stále se měnících) není moc reálné. Bohužel platí i to, že některé platformy se značně liší i model od modelu - viz třeba Android OS, což v konečném důsledku může znamenat psaní vždy nové aplikace.
Jisté je zatím jen jedno: Trh mobilních aplikací roste, počítaje v to samozřejmě i hry, takže sázka na správného koně může přinést své ovoce...
Zdroj: Yahoo!
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář