Stručně řečeno, uživatelé Androidů a iPhonů sice stahují stabilně nové aplikace, ale uživatelé Apple jsou více náchylní k tomu si za ně i zaplatit. Průzkum provedla firma AdMob, která prověřila více než 1 000 uživatelů všemožných iPhonů a Androidů. Projekt to sice není zcela reprezentativní, jelikož uvažuje pouze weby AdMob sítě, nicméně jakýsi základní obrázek si vývojáři jistě udělat mohou.
Majitelé obou zařízení si je často vybavují novým softwarem a zkouší cca 9-10 novinek za měsíc. To majitelé iPodu Touch jich zkouší rovnou 18. Nejpopulárnější jsou samozřejmě free aplikace, ovšem ani ty komerční nepřichází úplně zkrátka: 50 % majitelů iPhone a 40 % iPod Touch pravidelně kupují jednu nebo více komerční aplikaci měsíčně, totéž však pro Androidy platí jen v míře 19 %.
Zdroj: TechWeb
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář