Stejně jako Facebook, Twitter, Digg a další služby, i Buzz nabízel webmasterům možnost přidat na jejich webové stránky tlačítko této sociální sítě. I když několik velkých zahraničních portálů dalo Buzz šanci, služba se příliš neuchytila a 21. dubna bude ukončena. Podle Yahoo bylo ukončení Buzz, o kterém se spekulovalo již od prosince 2010, "těžkým rozhodnutím, které však společnosti umožní soustředit se na její klíčové produkty."
V současné době tak kromě Facebooku a Twitteru existují na internetu již pouze dvě velké komunity pro sdílení odkazů - Reddit, kterému se v předchozím roce více než ztrojnásobila uživatelská základna a StumbleUpon, jenž minulý měsíc překročil jednu miliardu shlédnutí svých stránek. Ani jedna z těchto služeb není v České republice příliš známa.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář