Bing v prosinci 2010 dosáhl mezi nejznámějšími vyhledávači nejvyšší míry spokojenosti mezi americkými uživateli: 81.68%. Vyplývá to z nové analýzy společnosti Experian Hitwise. Nejpopulárnější vyhledávač na světě, Google, naopak získal pouze 65%. Míra spokojenosti je v analýze definována jako stav, kdy uživatel klikne na webovou stránku, jež se mu zobrazí v hledání, místo toho aby upravil klíčové slovo a hledal znovu. Je záhodno dodat, že Bing i Google často nabídnou odpověď přímo ve výsledcích hledání, aniž by musel uživatel na odkaz klikat. Tato hledání však podle Experian Hitwise čítají jen cca 25% z celku.
Podíl míry nespokojenosti podle výsledků analýzy ukazuje, jak moc musí oba vyhledávače ještě pracovat na svých algoritmech, aby uživatelé byli s výsledky spokojeni. A to je mimochodem i jeden z důvodů, proč Bing vůbec znikl - při jeho spouštění Microsoft prohlásil, že Bing je zde proto, že hledání není tak dokonalé, jak by být mohlo. Co se míry spokojenosti týče, umístil se Google podle Experian Hitwise až na třetím místě - hned za Bingem totiž s 81.47% mírou úspěšnosti stojí Yahoo.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Mě na vyhledávání hlavně vadí výsledky odkazující na "odkazníky" a jiné jim podobné stránky vlastně neobsahující nic než reklamu a spousty dalších pro mě bezcených odkazů.
Poslední dobou je jich ve výsledcích google stále více a v situacích, když hledám něco netypického je docela práce dostat se k potřebným informacím i bez nich, mě silně obtažují.