Soutěžte v Business Wall of Fame s konceptem cloudové aplikace pro podnikání

Pod hlavičkou operátora T-Mobile se koná soutěž o návrh nejlepší aplikace, která pomůže v podnikání. Vítězové budou zařazeni do milionové kampaně s možností oslovit až 170 000 podnikatelů a výhledem na investici až 80 000 eur.

Do 22. května probíhá registrace do soutěže Business Wall of Fame Contest, které se může zúčastnit prakticky každý, kdo má nápad na zajímavou cloudovou aplikaci. Respektive takovou, která by měla využití při podnikání a zjednodušení života podnikatelů.

Ceny jsou zajímavé. Vítěz, který dostane nejvíce hlasů od podnikatelů, bude moci ze své aplikace udělat hlavního hrdinu kampaně T-Mobile. To jsme stále u konceptu aplikace. Pokud ji však stihnete dotáhnout do konce v rámci následujících šesti měsíců, dostanete příležitost získat až 80 000 eur od společnosti Hub:raum.

Jak se zúčastnit Business Wall of Fame Contest?

Soutěž má tři vítězné kategorie: nejlepší národní aplikace, nejlepší mezinárodní aplikace a nejlepší startup. Hlasovat budou podnikatelé, ale účastníci si samozřejmě mohou pomoci i mobilizací své komunity uživatelů. Aplikace, které budou mít nejvíce příznivců, totiž dostanou 10 000 eur na reklamní kampaň.

Abyste se soutěže Business Wall of Fame Contest  mohli zúčastnit, je třeba vyplnit přihlášku a vytvořit krátké, půlminutové video s prezentací vaší aplikace. Následuje hlasování a desítka nejlepších z České republiky postoupí do mezinárodního finále, kde o vítězi rozhodne odborná porota.

Soutěže se mohou zúčastnit jak samostatní vývojáři, tak začínající firmy s vývojářským týmem. Je tu nicméně omezení v počtu aplikací, které do Business Wall of Fame Contest můžete přihlásit – je jich maximálně pět. V dotazníku uvádíte, zda je aplikace určena jen pro Českou republiku, nebo pro všechny země účastnící se soutěže (kromě nás ještě Slovensko, Rumunsko, Polsko, Chorvatsko a Maďarsko).

Jaké typy aplikací lze přihlásit?

Smyslem soutěže je hledání zajímavé aplikace pro podnikatele, konkrétně pro malé a střední firmy o jednom až 250 zaměstnancích. Přestože tu figuruje T-Mobile, respektive Deutsche Telekom, tak soutěž není jen o mobilních aplikacích. Můžete stejně tak přihlásit webová řešení nebo klasické desktopové programy. Podmínkou je ukládání dat z těchto programů do cloudu, byť se data mohou lokálně cacheovat.

Aplikace musejí být připraveny ke spuštění do konce září 2014.

Tagy: 

Reklama

Přidat komentář