Mezi březnem a dubnem také stoupla cena za reklamu, kterou musejí společnosti průměrně vynaložit na to, aby si z App Store uživatel stáhl jejich aplikaci z 1.30 dolaru na 1.46 dolaru. Podle šéfa společnosti Fiscus, která s těmito daty přišla, není navýšení investic do propagace aplikací v souvislosti s poklesem jejich stažení ničím překvapivým.
Apple před několika měsíci varoval vývojáře, že pokud budou používat nekalé praktiky při zviditelňování jejich aplikací, stáhne tyto z App Store. Někteří vývojáři totiž platili uživatelům za to, aby si stahovali jejich aplikace a pozitivně je hodnotili, díky čemuž se dostávali do TOP 25. "Navíc se na trhu v dubnu objevily také nové herní aplikace, takže konkurence v této populární oblasti opět zesílila," dodal Alder s tím, že Fiscus "ři přechodu do druhého čtvrtletí jsme zaznamenal agresivnější snahy společností o propagaci svých aplikací s tím, jak firmy objevily nové možnosti reklamy."
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář