Finální verze Chrome 18 oficiálně přináší Canvas 2D (součást HTML5) s GPU akcelerací na operační systémy Windows a Mac, podpora Linuxu nebyla zmíněna. Díky této nové funkci je webový prohlížeč rychlejší při vykreslování graficky náročných aplikací, tedy her, jelikož zapojuje GPU a ubírá tak zátěž z CPU. Například ve hře FishIE Tank od Microsoftu s 1000 rybičkami Chrome vykresluje průměrně s 50fps.
Google také do nového Chrome licencoval SwiftShader od společnosti TransGaming, díky kterému hráči se staršími počítači nebudou mít problém s vykreslováním 3D. Kromě vylepšení výkonu nová verze prohlížeče přináší také opravu pěti bezpečnostních chyb označených jako "středně závažné" a tři "vysoce závažné", za jejichž objevení Google vyplatil tisíce dolarů. Chrome 18 má samozřejmě také integrován Flash Player 11.2. Stejně jako dříve, i nyní by se Chromě měl aktualizovat automaticky.
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář