Pokud se dnes uživatel chce online zviditelnit, má k tomu vedle obligátního vystavení webu několik dalších cest: Vytvořit si profil na Facebooku, Twitteru, Evernote, nějaké blogovací službě či něčem podobném. Historie těchto médií potvrdila, že lidé o svém životě hovoří a zaznamenávají z něj více, pokud je jim k tomu usnadněna cesta.
Brzy se však prý mají objevit tzv. "lifeloggingové" služby. O co jde? Lifelogging je definován jako služba zaznamenávající všechny naše digitální výstřelky - od snímků na facebooku, přes blogy, až po informaci, jaká jsme na YouTube nahráli videa či co posloucháme. Čtenářem podobných informací bude jako obvykle autor sám a členové jeho sociální skupiny. Důvod existence lifeloggingu je ale v zásadě shodný s Facebookem a jinými: Spojit člověka s digitálním světem a zachovat určité vzpomínky.
Zdroj: ComputerWorld
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář