Testy byly prováděny pomocí benchmarkové aplikace Perfmarks a Spaceport se zaměřoval především na počet pohybujících se objektů, které mohou být zobrazeny v daný okamžik při zachování 30 FPS (frames per second), což je považováno za minimum, aby animace byla vykreslována alespoň trochu plynule. Nejlépe dopadl iPhone 4S, který zvládl při zachování 30 FPS zpracovat přes 200 pohybujících se objektů, starší iPhone 3GS zvládl 53 animovaných objektů a nejlépe dopadl iPad 2 s více než 300 objekty.
Na druhém konci žebříčku se umístily telefony s Androidem. Nejhorší byla Motorola Droid, která dokonce nedokázala zobrazit ani jeden animovaný objekt při 30 FPS. Nejlepším zařízením s Androidem v testu se stal Galaxy Nexus S od Googlu s operačním systémem Android 4 ICS, jenž dosáhl přibližně polovičního výsledku jako iPhone 4S. Z testu vyplynulo, že iOS u animací s HTML5 nabízí třikrát lepší výkon, než Android. Zajímavé také je, že implicitní webový prohlížeč, jenž je integrován v Androidu, byl téměř ve všech testech horší než Safari v iOS.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář