Vyplývá to z dokumentů, které zveřejnil server Business Insider. Nové MySpace by mělo být spuštěno během druhého čtvrtletí příštího roku a podle jeho představitelů bude s konkurencí bojovat především díky nízké ceně. V současné době MySpace nabízí 27 milionů skladeb, které nepatří velkým nahrávacím studiům. Ze zveřejněných dokumentů vyplývá, že MySpace chce 10 milionů dolarů použít na marketing, 15-20 milionů padne na smlouvy s vydavateli a dalších 15-20 milionů bude použito jako "pracovní kapitál".
MySpace byla původně sociální síť velmi podobná Facebooku založená v roce 2003. V roce 2005 ji majitelé prodali News Corporation za 580 milionů dolarů, od té doby však síť začala upadat takovým způsobem, že ji News Corp musela v roce 2011 prodat společnosti Specific Media za pouhých 35 milionů dolarů. Nový vlastník dal do projektu spoustu času i peněz a vypadá to, že se mu MySpace podařilo opět oživit: jen v tomto roce by měla sociální síť vynést 15 milionů dolarů, zatímco minulý rok se zisk vyšplhal na 9 milionů dolarů.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář