Hra s názvem Projekt Waterloo je zaměřená na "testování lidského chování na sociálních sítích za pomoci teorie her," konkrétně pak na to, jak spolu lidé vyjednávají a jak se tvoří jejich názory "Způsoby, kterými mezi sebou lidé komunikují se v uplynulých letech dramaticky změnily kvůli internetovým technologiím," uvedl na svých stránkách tým Microsoft Research.
Někteří členové tohoto týmu v minulosti pracovali a současně i pracují v oblasti reklamy, takže je pravděpodobné, že výzkum Microsoftu v této oblasti společnost využije u svých reklamních kampaní. Microsoft se netají tím, že chce vyzkoušet klasické poznatky teorie her v praxi na zúčastněných uživatelích. Projekt Waterloo je hra pro dva hráče vytvořená za pomoci CSS a JavaScriptu, server běží na aplikaci ASP.NET MVC 3 (hostované na Azure) s databází SQL Azure.
Zdroj: ZDNet
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář