Na problémy jako první upozornila Mary Jo Foleyová ze serveru ZDNet, která sama vlastní HTC 8X. Její telefon bez problémů fungoval až do jednoho dne, kdy začala probíhat neustále se opakující synchronizace e-mailového klienta a mobil se každé ráno sám od sebe restartoval. Foleyová proto najela na fórum WPCentral, kde zjistila, že podobné problémy mají i další uživatelé. Někteří zde uváděli, že problém řeší odstranění Skypu z Windows Phone, Foleyové to ale nepomohlo a k vyřešení problému musela celý telefon resetovat.
Microsoft se k celému problému oficiálně vyjádřil s tím, že problém řeší. Skype se odmítl vyjádřit s tím, že všechny dotazy mají být zasílány přímo týmu Windows Phone. Pravdou je, že podle data, kdy uživatelé na fórum WPCentral vložili své stížnosti, lze usoudit, že aplikace Skypu nemá s chybou WP8 nic společného - aplikace totiž byla vydána až později, než se objevily první stížnosti.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář