Za prvních dvanáct měsíců společnost prodala 240 milionů licencí, v lednu 2011 pak byl překročen milník 300 milionů. Microsoft neoznámil, jaké procento z těchto licencí bylo předinstalováno na nových počítačích nebo prodáno jako upgrade. Společnost tento týden ve Velké Británii představila plán, jak zákazníkům prodat ještě více nových počítačů s Windows - Microsoft bude vybírat určité modely, které bude prezentovat jako nejlepší ve své kategorii.
K tomuto účelu firma vytvořila webovou stránku Windows Collection, na které prezentuje počítače s Windows v různých kategoriích (herní, pro profesionály, mobilní atd.) od odlišných výrobců a za různé ceny. Podle představitelů Microsoftu se společnost snaží, aby si uživatelé všímali především odlišného designu a doplňkových funkcí počítačů.
Zdroj: ZDNet
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář