Microsoft Office 2010 oficiálně vydány

Kancelářský balík Office 2010 od Microsoftu se v Severní Americe začíná prodávat ve třech verzích.

Reklama

I když velká část uživatelů Office si nejspíše řekne, že upgrade na novější verzi je zbytečný a Office verze 2010 vynechají, Microsoft se chystá na masivní marketingovou kampaň, do které bude investovat 80 milionů dolarů (1.75 miliardy korun), aby tyto uživatele přesvědčil. Kampaň s názvem “Udělej to skvělé” je podobná nedávné reklamní kampani Windows 7 a bude se zaměřovat především na reálné lidi (většinou rodiče a malé firmy), kteří byli mezi devíti miliony betatesterů Office 2010.

Okolo 70% výše uvedených peněz na reklamu Microsoft chce investovat online, zbytek pak bude rozdělen mezi billboardy a tisk v Severní Americe. Office 2010 jsou dostupné ve třech verzích: Home a Student (150 dolarů), Home a Business (280 dolarů) a Professional (500 dolarů). Výše uvedené ceny jsou doporučené ceny pro kamenné obchody. Pokud si uživatel Office 2010 stáhne z webu Microsoftu, dostanou se tyto ceny ještě o několik desítek dolarů níže. Analytické společnosti předpovídají, že Office 2010 se budou prodávat velmi dobře.

Zdroj: Techspot

Reklama

Přidat komentář