Zřejmě málokdo hrající World of Warcraft či obdobnou populární online záležitost se v herním avatarovi definuje stejně jako v reálném světě. Tlouštíci se stávají tenkými elfy, hubení pro změnu svalnatými barbary, o dalších experimentech ani nemluvě. Microsoft však doufá, že řadu lidí zaujme jeho poslední vynález – reflexe charakteru reálného do virtuální podoby.
Společnost na tuto funkci zatím vyplnila patentovou žádost (již v roce 2008, ovšem až teď se objevila online), je ale každopádně otázkou, co se pod tím vlastně myslí? Odeslat informaci o postavě lze i v rámci 1 kB TXT souboru. Naopak nám není jasné, jak bude probíhat implementace – k čemu odraz vlastního já, když tvůrci her zřejmě nebudou nabízet pro běžného občana odpovídající grafiku. No a do třetice tu máme faktor psychologický – hry se typicky hrají z toho důvodu, že dotyčný má šanci být na chvíli někým jiným...
Zdroj: InternetNews
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář