Kritika komerčního webu

Dobrý den, už nějaký čas se snažím zvýšit návštěvnost a konverzní poměr na prezentačních stránkách své osoby (firmy). Adresa je http://www.pertlik.cz. Hodila by se mi konstruktivní kritika on-page faktorů a grafiky. V součastné chvíli je návštěvnost stránek asi 12 lidí denně a konverze 0%. Díky moc. Apropo, fandím podobným diskusím, které mohou pomoci.

Reklama

Na webu nevidím žádnou orientaci na určitá klíčová slova, na která chcete své potenciální zákazníky přitáhnout. Slova v nemu jako “webservis” nebo ještě hůře “devservis” mi nic neříkají, nevidím důvod proč na ně klikat a jdu z webu pryč (no, ve skutečnosti jsem si to narolovat až dolů. Kolik stránek si každý z těch 12 lidí prohlédne? Odkud se k vám proklikají? Nejsou to spíše jen náhodní návštěvníci, než lidé, kteří by měli potenciální zájem a onabízené služby?

Tvořím weby. Nabízím poradenství pro Drupal. Jsem na Twitteru.

Díky za připomínky, myslím si že v máte pravdu. Již se snažím řešit SEO a zacílit segment lidí na mé stránky, kteří by mohli být potenciální zákazníci. Ovšem stojím před nelehkým úkolem. Výběr firmy / osoby, která by SEO optimalizaci a zvýšení konverze udělala správně a odpovědně. Jak takovou firmu vybrat a na co si dát pozor?? Díky. TP.

Já si takovou firmu nikdy nevybíral, řešil jsem to sám. Ale zkuste prohledat fóra, jako třeba webtrh.cz a podívat se na reference a zkušenosti ostatních s danými firmami.

Tvořím weby. Nabízím poradenství pro Drupal. Jsem na Twitteru.

Dobrý den,

já jsem z Vašich stránek pochopil, že cílíte na klíčová slova vývoj software, software na zakázku, programování na zakázku. Z toho pohledu bych upravil title, h1 jsou o.k. Zkuste napsat texty tak, abyste vnitřními odkazy dokázal povodit roboty po Vašich stránkách. Sitemap by také mohla dost pomoci.

Jinak (můj názor), web není  špatně zacílený, nicméně je nedohledatelný - např.: kw:vývoj software - Seznam - 84, Google > 100. Podíval jsem se i na statistiky tohoto kw a jsou tak nízké, že 12 návštěvníků denně bych na Vašem místě považoval za úspěch :-), pokud tedy přišli z vyhledávačů. GA máte, takže základní přehled o návštěvnících a kw byste měl mít.

IMHO - odkazy pod patičkou jsou udělány takovým způsobem, že se to robotům nemusí líbit. Dokáží rozpoznat odkazy pro odkazy.

Grafika se mi líbí.

 

No, mně přijde zvláštní, že nabízíte moderní grafiku a profesionální vzhled webu a sami máte vzhled postavenej na šabloně...

Nabízíte Internetové marketingové kampaně a přitom si neumíte zpropagovat ani vlastní web...

 

Jestli se nějaký potencionální zákazník dostane k tomuto článku, tak si asi vaše služby rychle rozmyslí...

Nedalo mi to a ještě jsem se na ten web podíval a nemůžu si odpustit jednu citaci:

Optimalizované internetové stránky s redakčním systémem nám byly dodány během několika dnů a díky nim se nyní umisťujeme na první stránce vyhledávače google na vyhledávací slovo "daňové poradenství". Díky firmě PERTLIK SOFTWARE získáváme nové zákazníky.

Soňa Adamcová, Daňová poradkyně 

 

To zní v kontextu toho dotazu opravdu směšně...

Šablona se nám zdála docela hezká a hodila se k logotypu. Na šabloně nevidím nic špatného. A odkud čerpáte informaci že něco neumíme? Máte snad nějaké negativní zkušenosti s našemi službami? Určitě jste jich nikdy nevyužil. TP.

Přidat komentář