Podle studie více než polovina uživatelů této sociální sítě doporučí značku svým přátelům poté, co se stanou fanoušky její stránky na Facebooku. Více než polovina lidí, kteří udělí značce "Like", také s největší pravděpodobností od této firmy koupí její produkt. Na studii společnosti Chadwick Martin Bailey se podílelo 1491 respondentů ve věku od osmnácti let.
Zde jsou nejzajímavější výsledky studie:
69 % uživatelů řeklo, že chtějí o svých oblíbených značkách slyšet na Facebooku více, než kde jinde
58 % uživatelů uvedlo, že udělili Like značce na Facebooku, protože jsou jejími zákazníky
45 % uživatelů řeklo, že většinu svého času na Facebooku tráví v oblasti Nejnovější zprávy
76 % uživatelů se svěřilo s tím, že nikdy neodstranili značku z oblíbených (unlike)
52 % těch, kteří jdou online, stráví na Facebooku alespoň hodinu týdně
Zdroj: ZDNet
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář