Uživatelé Gmailu nebudou muset nic nastavovat, jelikož se odkaz automaticky zobrazí nahoře ve zprávě vedle jména a emailové adresy odesílatele. Pokud příjemce na odkaz klikne, Google odešle odesílateli mailu automatickou zprávu s žádostí o vynětí adresy uživatele pro budoucí sdělení.
Je však třeba si uvědomit, že půjde pouze o požadavek. I to však uživateli usnadní práci, jelikož nebude muset projít standardní procedurou na webu odesílatele. Navíc se sníží šance, že uživatelé budou nahlašovat legitimní reklamní emaily jako spam. V minulém roce Google představil na svém Gmailu nový inbox, díky kterému je velmi nepravděpodobné, že se uživatelům reklamní maily vůbec při prvotním zkoumání příchozí pošty zobrazí.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář