Během posledních dní se na internetu objevila informace, že společnost Google nechává vybrané osoby testovat nové rozhraní pro svůj vyhledávací engine. Není sporu o tom, že u něj nejdříve uhodí do očí proužek vlevo v němž uživatel může upřesnit jediným kliknutím, v jaké sféře jej výsledky zajímají – nakonec je jistě nelogické (ba otravné, řekl by jeden) probírat se při hledání adresy výhodnými slevami nejbližšího e-shopu...
Paní Marissa Mayer (viceprezidentka Google v oblasti vyhledávacích služeb a produktů) naznačila, že cílem tohoto rozhraní bude přebudovat výpis nalezených odkazů do konzistentnější formy. To přirozeně bude vyžadovat, aby se na stránce objevilo i několik nových elementů. Aktuálně se zřejmě čile rozhoduje, co přidat, co ne a co zcela odstranit...
Zdroj: CNet
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Jako by to z oka vypadlo Bingu :)