Google Analytics Premium jsou obohaceny o nástroje, které využijí velké společnosti. Prémiová verze je postavena především na těchto třech pilířích: více dat (například reporty ve více formátech a s více informacemi), pokročilé analytické nástroje (umožňující testovat zvolené modely) a rozšířená podpora (24/7). Google testoval Analytics Premium ve spolupráci s velkými společnosti jako Gucci, Travelocity nebo eHarmony, aby bylo zaručeno, že jim služba bude sedět.
Prémiová verze analytického nástroje je prozatím přístupná pro firmy ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii za fixní roční poplatek. Cena zatím nebyla zveřejněna, podle analytika společnosti Forrester Josepha Stanhopeho to však bude 150 000 dolarů. Google na svém oficiálním blogu včera také oznámil, že bezplatná verze Google Analytics nyní svým uživatelům nabídne real-time statistiky, díky kterým se mohou dívat na to, co se na jejich webu právě děje.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář