Google ve čtvrtek představil svůj systém předplatného pro digitální obsah zaměřený na vlastníky chytrých telefonů s názvem One Pass. Tato služba umožňuje uživatelům používat jeden účet k placení několika předplatných naráz - podobně jako to má Apple. Na rozdíl od Apple však Google (co se zisku týče) zvýhodňuje vydavatele. Google si vezme pouze deset procent zisku z předplatného, kdežto Apple si činí nárok na třicet procent.
Podle analytiků Google nejspíše zvolil menší marže u svého systému proto, že mnoho vydavatelů proti maržím Apple protestovalo. Eric Schmidt včera řekl, že záměrem Googlu je, aby si všechny peníze vydělali vydavatelé a "deseti procentní marže jen pokryje náklady Googlu." Schmidt také dodal, že představení One Pass jen pár dní po odhalení podobného systému Apple je pouze náhoda.
Zdroj: PCW
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář