Tyto kategorie se objevují nad přijatými zprávami na desktopu a ve sjížděcím menu na telefonech a jsou postaveny na funkci Priority Inbox z roku 2010, takže nejdůležitější věci jsou vepředu a uprostřed a zbytek je na levé straně. Google vytvořil pět kategorií (Primární, Sociální, Promotions, Aktualizace a Fóra), které můžete zapínat a vypínat jednotlivě z nastavení. Jakmile je kategorie aktivována, Google do ní automaticky přesune vaše zprávy a pomocí funkce drag-and-drop Gmail můžete naučit, jak má maily filtrovat v budoucnu.
Například upozornění o označení na fotografiích z Facebooku nebo zprávy z Twitteru se shlukují pod záložkou Sociální. Nabídky ze Slevomatu a obdobných portálů jdou do Promotions. Nutno podotknout, že uživatelé nového chytrého řazení e-mailů nemusejí využít, pokud preferují klasické rozhraní. Na video, v němž Google představuje nový Gmail, se můžete podívat zde.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Komentáře k článku
Komentáře

Naprosto souhlasím. Celkově je Gmail po změnách v posledním asi roce a půl stále méně použitelný na malých displejích. Donutilo mě to používat po letech opět poštovního klienta.
Osobně nesnáším, když se mění něco, co funguje. A na tohle je expert právě Google. Člověk se něco naučí, na něco zvykne a pak je to jinak. Osobně mě štve změna v psaní zpráv v Gmailu.