Google opět snížil jazykové bariéry

Reklama

Společnost Google našla další způsob, jak zkvalitnit zkušenost uživatelů při vyhledávání. Tentokrát se jedná o funkci sloužící k přeložení nalezených výsledků z jednoho jazyka do druhého.

Novinka je přidána do sekce „Show Options“, kterou je vidět při vyhledávání v horní části stránky těsně pod řádkem. Maureen Heymans, technická vedoucí projektu k věci říká: „Překládání již nějaký čas úspěšně funguje na Google Translate, takže nyní jsme se zkrátka jen rozhodli přidat funkci napevno i jako stálou součást vyhledávacího rozhraní.“

Vše samozřejmě slouží primárně k tomu, ulehčit přečtení nalezených výsledků, které se sice vztahují k tématu, leč nachází se právě v jazyce, kterým uživatel nevládne. Určitě souhlasíme s názorem, že je lépe po některých věcech pátrat přímo na (přeložených) stránkách v mateřském jazyce.

Zdroj: CNet

Tagy: 

Reklama

Přidat komentář