Uživatel uvidí reklamu, která obsahuje titulek, popis a nabídku. Pomocí pohybu prstem pak lze o nabízeném produktu zobrazit další informace. Zadavatel reklamy Googlu zaplatí, pokud si uživatel o reklamě vyžádá více informací, do dané firmy skrze tlačítko umístěné v mapách zavolá nebo si v Google Maps nechá zobrazit doporučenou trasu k firmě. Naopak zadavatel reklamy nevynaloží žádné peníze za uložení informací o firmě na později nebo sdílení s kamarádem.
Google Maps využívá každý měsíc více než miliarda lidí. A i když z nových reklam většina uživatelů nejspíše nebude příliš nadšena, je třeba si uvědomit, že Google je stále z velké části závislý na příjmech právě z reklamy. Díky těmto penězům se pak společnost může zaměřovat na své experimentální projekty typu Google Glass.
Zdroj: Techspot
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář