Google Buzz byl spuštěn v únoru 2010 a měl umožňovat sdílení aktualizací, fotografií, videa a odkazů s přáteli na Gmailu. Google chtěl se svou službou Buzz uspět díky "tajnému algoritmu", jenž měl sám určovat, které aktualizace statusů mají být přátelům ukazovány přednostně a které ne. Google Buzz také "inteligentně" vybíral lidi, s kterým si daný uživatel psal nejvíce e-mailů a automaticky následoval jejich aktualizace.
To se však, bohužel pro Google, stalo obrovským problémem kvůli ochraně soukromí. Celou věcí se dokonce začala zabývat americká Federal Communications Commission. Google se za tyto problémy omluvil a opravil je, pověst Buzz však již byla nevratně pošramocena. Na druhou stranu, Google Buzz by podle analytiků b neuspěl nejspíše ani v tom případě, že by problémy s ochranou soukromí neměl, jelikož se nedokázal dostatečně odlišit od Facebooku nebo Twitteru.
Zdroj: PCW
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář