Google AdWords je reklamní systém v podobě online aplikace, prostřednictvím kterého inzerenti monitorují a spravují své online kampaně. Nabízí reklamu jak ve vyhledávání Google, tak i v obsahové síti Google (ta zasahuje, dle údaje z letošního března, až 73 % uživatelů na celém světě). Systém zahrnuje celou řadu reklamních formátů (včetně textových, grafických a videoreklam) a umožňuje snadné sledování jejich výkonu a zásahu. Na trhu je Google AdWords od roku 2000 a nyní je dostupná v pořadí jeho již třetí verze.
Jak je u upgradů dobrým zvykem, také tato verze přináší inzerentům vylepšené, resp. nové funkce - například "Simulátor nabídek", který umožňuje rozhodovat se efektivněji a přesněji a docílit tak požadovaného výsledku. Na třetí verzi Google AdWords přejdou všichni inzerenti v polovině srpna 2009. Přístup k informacím, grafy výkonu, statistiky vyhledávání, filtry pro zobrazení, rozšíření o lokalitu u zobrazení inzerátu pro jejich vyšší relevanci, i vše další jistě všichni zkušení uživatelé této služby ocení.
Zdroj: Tisková zpráva Google
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář