Gmail má kvalitnější optimalizaci bannerů

Firma Google upravila způsob, jakým jsou majiteli účtu servírovány bannery.
reklama

Společnost Google se prostřednictvím svého blogu nechala slyšet, že zoptimalizovala distribuci bannerů pro Gmail. Pro Google jsou to dvě mouchy jednou ranou, jelikož může na jedné straně vykázat zkvalitnění služby Gmail a na té druhé díky promyšlenější distribuci reklamy více vydělat.

V zásadě jde o to, že na základě obsahu zprávy je i patřičně zobrazena reklama. Když kupříkladu uživatel mluví o Chicagu, zobrazí se banner nabízející letenky atd. Přirozeně jsou i situace, kdy se žádná z reklam nehodí k obsahu, poté prý systém zkrátka použije některou z minulých věcí. Je to údajně plně automatický proces, který nesdílí e-maily s třetími stranami, jenom z nich vybírá reklamně zajímavá slova a na jejich základě poté servíruje nejvhodnější bannery.

Zdroj: The Register

Autor článku: Petr Hájek

Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.

reklama

Komentáře k článku

Přidat komentář

Filtered HTML

  • Povolené HTML značky: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

Odesláním komentáře souhlasíte s podmínkami Ochrany osobních údajů

reklama
Sledujte Maxiorla na Facebooku

Maxiorel na Facebooku

Poslední komentáře
reklama
reklama
Hosting pro Drupal a WordPress

Hledáte český webhosting vhodný nejenom pro redakční systém Drupal? Tak vyzkoušejte Webhosting C4 za 1200 Kč na rok s doménou v ceně, 20 GB prostoru a automatické navyšováním o 2 GB každý rok. Podrobnosti zde.

Knihy o Drupalu

Kniha Drupal 8 Kniha Drupal 7 333 tipů a triků pro Drupal
Více na KnihyPolzer.cz

@maxiorel na Twitteru

Maxiorel na Twitteru