Konkrétně máme na mysli 3. čtvrtletí jejího aktuálního fiskálního roku, v němž poptávka znatelně poklesla a celkem logicky s sebou vzala i zisky. Oproti stejnému období minulého roku se příjmy snížily o 98 milionů USD, což značí čistou ztrátu 22 milionů USD. Z distribuovaných 960 tisíc přístrojů bylo prodáno jen 408 tisíc.
Palm by neměl příliš brečet nad rozlitým mlékem, jelikož si za to může v první řadě sám svojí mizernou distribuční politikou. Ačkoliv mnoho uživatel v řadě zemí na přístroje již marně čeká nějakých 10 měsíců, ty se stále prodávají jen v několika málo lokalitách (Mexiko, USA, Německo a pár dalších) – dokonce ani ČR je ještě oficiálně nemá a přitom zájem u lokální komunity je.
Zdroj: Betanews
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Komentáře k článku
Komentáře
Máte pravdu, testuje se nějaký měsíc už zhruba, ale datum stále nic. Tak či onak, zkusit podobnou aplikační distribuční politiku se chystá i Microsoft s Windows Phone 7 Series...
Palm Pre u nás zkouší O2, ale s termín spuštění prodeje nikdo nechce říct. Můj dojem je, že se Palm shlédnul v prvotní distribuční politice Apple, ale nepovedlo se mu jeho krok zopakovat tak, jak by si představoval.