Uživatelé internetu v USA na Facebooku v předchozím měsíci strávili více než 41 milionů hodin (9.9% jejich času, který tráví online), zatímco Google využívali „jen“ necelých 40 milionů hodin (9.6% jejich času na internetu). Analytici poukazjí na to, že nejde o žádné velké překvapení - zatímco Facebook nabízí opravdu velké množství akcí, které na něm uživatelé mohou provádět (ať už jde o psaní statusů, hraní her nebo prohlížení fotografií), na Googlu pouze vyhledají co potřebují a jdou pryč.
Přesto však podle statistik Američané na Googlu až doposud trávili nejvíce svého času. "Uživatelé internetu tráví nyní více času prohlížením fotografií a komunikací s přáteli na Facebooku, než čímkoli jiným" píše ve své studii ComScore. Ještě před rokem Američané trávili průměrně dvanáct procent svého času na Googlu a pět procent na Facebooku.
Zdroj: DailyTech
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář