Celá reklamní kampaň je jádrem Alibabových zámořských ambicí a vyhrazeno na ni je 30 milionů USD. Mluvčí webu sdělila, že se reklama bude snažit zkrátka zvýšit povědomí o službě, což se bude dít prostým způsobem - Alibaba zdůrazní, které z firem již využily jeho služeb a poté dosáhly úspěchu.
Server je již dnes navštěvován co do zahraničních osob v nejhojnější míře právě americkými uživateli (8,6 milionu je stav ke konci března). Mimochodem, Alibaba.com je platforma, na níž mohou ekonomické subjekty obchodovat naprosto se vším: Od surovin a polotovarů, až po hotové produkty. A ještě si prozraďme, jakým mottem se Alibaba hodlá zapsat do srdcí budoucích Rockefellerů: "Find It. Make It. Sell It."
Zdroj: Computerworld
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář