CA uvádí novou verzi svého řešení Unicenter Service Catalog

Praha, 28. srpna 2007 – Společnost CA oznamuje novou verzi svého řešení Unicenter Service Catalog, která pomáhá IT manažerům definovat a dodávat IT služby jako v podnikatelském prostředí.
reklama

Service Catalog splňuje požadavky na svoji rozšířenou roli v nové verzi ITIL

Špatné propojení mezi IT službami a obchodními cíli snižuje návratnost technologických investic a podílí se na nespokojenosti a nižší produktivitě koncového uživatele. Aby se IT firmy vyvarovaly těchto problémů potřebují komunikovat s klíčovými obchodními manažery v pojmech, kterým snadno porozumí.

Unicenter Service Catalog r11.2 reaguje na tento požadavek a poskytuje centralizovaný zdroj informací o všech službách, čímž uživatelům umožňuje mít přesný a ucelený přehled o všech dostupných IT službách. IT oddělení tak získává informace o tom, kdo a jak často služby požaduje a Unicenter Service Catalog r11.2 těmito daty pomáhá při plánování a alokaci zdrojů.

„Katalog služeb je jedním z nejdůležitějších prvků řízení úrovně služeb (Service Level Management), protože umožňuje, aby IT pracovalo jako skutečný poskytovatel služeb,“ řekl Harry K. Butler, III, support center manager ve společnosti EFW, předního poskytovatele vojenské elektroniky. „Unicenter Service Catalog nám pomáhá zrychlit dodávku IT služeb, alokovat zdroje v souladu s obchodními potřebami a nabízet manažerům přesně vymezený seznam dostupných služeb a s tím spojených nákladů.“

Rozšířená role řešení Service Catalog v nové verzi ITIL

Unicenter Service Catalog r11.2 je navržený tak, aby vyhověl rozšířeným požadavkům na katalog služeb v nové verzi ITIL. Verze v3 používá katalog služeb jako samostatný proces, který vytváří primární rozhraní, přes které uživatelé poptávají služby, probíhá jejich správa a dodání.

Unicenter Service Catalog r11.2 dále umožňuje uživatelům definovat dohody o úrovni služeb, spustit manuální či automatické upozorňování na požadavky katalogu, připojovat příslušné dokumenty k požadavkům a vytvářet širokou škálu reportů pro management. Mezi další rozšíření patří:

  • rozhraní na bázi internetového obchodu, které se snadno používá a zjednodušuje procesy prohledávání katalogů, požadování služeb, správu existujících požadavků a prohlížení historie požadavků;
  • formuláře, které automaticky používají informace o uživateli, zjednodušují zadávání dat a tak urychlují proces zadávání požadavku, jeho schválení a splnění;
  • šablony, které lze nastavit podle určitých pravidel a zásad a tak zabránit, aby došlo k dodávce služeb, jež neprošly schvalovacím procesem.

„Jakožto poskytovatel řízených služeb hledá CompuCom Systems vždy způsoby, jak pomoci zákazníků, aby vytěžili maximum ze svých technologických investic,“ říká Josh Gervey, Enterprise Management practice director ve společnosti CompuCom. „S verzí CA Unicenter Service Catalog r11.2 můžeme tento úkol splnit a uživatelům usnadnit přístup ke službám, jež potřebují. A navíc současně pomůžeme IT personálu, který nebude investovat čas a úsilí do aktivit, jež by neměly žádný podstatný vliv na výkonnost podniku.“

Divize CA Technology Services nabízí analýzy kvality procesů CA Service Management Process Maturity Analyses a zhodnocení připravenosti CA Unicenter Service Catalog Readiness Assessments spolu s profesionálním implementačními službami. Tyto služby pomáhají zákazníkům naplánovat nasazení správy služeb podle nejlepších postupů.

Nová verze Unicenter Service Accounting podporuje ITIL v3

CA rovněž představila novou verzi řešení Unicenter Service Accounting, které kontroluje rozpočet a plány a vyčísluje náklady podle skutečného použití IT služeb. Verze 11.2 obsahuje detailní metriky sledující spotřebu IT zdrojů napříč celým podnikem a kvantifikuje ji jako přesné nákladové položky. Podniky mohou využít tyto údaje, aby sladily výdaje s obchodními prioritami a případně zpoplatnily vybrané služby. Unicenter Service Accounting r11.2 podporuje rovněž operační systémy ve francouzštině, němčině a zjednodušené čínštině spolu s kontrolou pro finanční schvalování.

Finanční řízení je zásadní složkou knihy Service Strategy ve verzi v3 systému ITIL. Podle ní musí být finanční model používaný v IT organizaci transparentní vůči zbytku firmy a musí se používat konzistentně po celý životní cyklus služby. Unicenter Service Accounting umožňuje IT organizacím určit, vyčíslit a umístit veškeré náklady na jakoukoliv službu přesně podle finančního modelu definovaného uživatelem a tak pomáhá naplnit požadavky ITIL v3.

Unicenter Service Catalog a Unicenter Service Accounting jsou součástí řešení Service Level Management společnosti CA, které zjednodušuje proces vyjednávání, definování, správy a zvyšování kvality IT služeb.

„Organizace potřebuji zajistit, aby jejich výdaje na IT mířily tam, kde přinesou nejlepší výsledky, ” říká David Hurwitz, vicepresident pro produktový marketing společnosti CA. „Unicenter Service Catalog a Unicenter Service Accounting jedinečným způsobem umožňují manažerům a IT personálu, aby společně nasadili ty nejlepší způsoby investic do IT.“

O společnosti CA

Společnost CA (NYSE: CA), jeden z největších světových poskytovatelů softwaru pro správu informačních technologií (IT), sjednocuje a zjednodušuje správu podnikových informačních systémů. Společnost byla založena v roce 1976, má ústředí v Islandii ve státě New York a slouží zákazníkům ve více než 140 zemích. Další informace najdete na http://www.ca.com.

Svou pražskou pobočku otevřela společnost CA v roce 1998 a zaměstnává 20 místních a regionálních pracovníků. V Praze také sídlí vývojové pracoviště CA Mainframe Center of Excellence, které v následujících letech zaměstná více než 200 vývojářů řešení pro prostředí počítačové platformy mainframe. Další informace najdete na http://ca.com/cz

(© 2006 CA, One CA Plaza, Islandia, N.Y. 11749. Všechny obchodní značky, obchodní názvy, služební značky a loga vyskytující se v tomto textu jsou majetkem příslušných společností.)

Pro další informace prosím kontaktujte:

Aleksander Straunik
Communications Director
CA
tel.: 603 483 576
e-mail: aleksander.straunik@ca.com

Michaela Staňková
Account Manager
Fleishman-Hillard
tel.: 224 232 650
e-mail: stankova@fleishman.com

Autor článku: Jan Polzer

Tvůrce webů z Brna se specializací na Drupal a Symfony. Obojí také školím spolu se základy SEO. Jsem Acquia Certified Developer a Site Builder a napsal jsem několik knih o Drupalu. Ve volných chvílích cestuji a podnikám výlety. Více se dozvíte na mém firemním webu.

reklama

Komentáře k článku

Přidat komentář

Filtered HTML

  • Povolené HTML značky: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

Odesláním komentáře souhlasíte s podmínkami Ochrany osobních údajů

reklama
Sledujte Maxiorla na Facebooku

Maxiorel na Facebooku

Poslední komentáře
reklama
reklama
Hosting pro Drupal a WordPress

Hledáte český webhosting vhodný nejenom pro redakční systém Drupal? Tak vyzkoušejte Webhosting C4 za 1200 Kč na rok s doménou v ceně, 20 GB prostoru a automatické navyšováním o 2 GB každý rok. Podrobnosti zde.

Knihy o Drupalu

Kniha Drupal 8 Kniha Drupal 7 333 tipů a triků pro Drupal
Více na KnihyPolzer.cz

@maxiorel na Twitteru

Maxiorel na Twitteru