I když Američané k 66 % svých hledání v červenci použili Google, byla úspěšnost jejich hledání 68%, zatímco u konkurenčního Yahoo a Bingu byla více než 80%. Úspěšné hledání je definováno jako takové, při němž člověk opravdu klikne na jeden z odkazů ve vyhledávači. Vyplývá to z nové analýzy společnosti Experian Hitwise, která se objevila jen pár týdnů poté, co IT experti začali mluvit o tom, že by Microsoft měl Bing prodat.
Například list New York Times napsal, že jelikož kontroluje jen okolo 27% amerického trhu, stal se tento vyhledávač pro Microsoft "pouhým rozptýlením pozornosti při jejím dalším rozvoji". Na to reagoval ComputerWorld, podle kterého je 27% trhu pro Microsoft stále "úžasnou příležitostí.“ Podle studie společnosti Experian Hitwise byl červenec třetím měsícem v řadě, ve kterém podíl Bingu na americkém trhu vzrostl.
Zdroj: PCW
Bývalý redaktor Maxiorla. Pokrýval novinky z oblasti IT a napsal také řadu návodů. Momentálně se věnuje jiné činnosti.
Přidat komentář