Velká síla Androidu spočívá hlavně v jeho otevřenosti a stojí na dvou pilířích: Jednak tvůrci smartphonů nemají svázané ruce vývojářskými nástroji a mohou si upravit prostředí takříkajíc "k obrazu svému". Důvodem druhým jsou nízké náklady díky open source politice, které se zákonitě musí odrazit na atraktivní ceně (udává se cca 10 USD k dobru).
Ale k našemu tématu: Na Googlovské I/O konferenci informaci z nadpisu sdělil Andy Rubin (Senior director for mobile platforms) a dokonce naznačil, že by se číslo dostupných modelů mohlo vyšplhat až k magické číslovce 20. Taktéž doplnil, že nabídka bude rozprostřena mezi 8-9 výrobci. Žádná konkrétní jména nicméně nepadla. Je ovšem známo, že Google nabízí Androida v celkem 3 variacích lišících se stupněm podpory Googlovských služeb a možností dát si na kastli přístroje logo Google.
Bývalý redaktor Maxiorla. Pravidelně čtenáře zásoboval novinkami ze světa IT.
Přidat komentář